14. maaliskuuta 2014

Perjantai päivitys

Ihana kevät on saapunu Englantiin tuodessa mukanaan mieltä lämmittävän auringon ja ihanat kukkivat kukat. Ei näillä säillä pysty murehtiin mistään ja vaikka Even viime viikonlopun vierailu tuntuki tosi lyhyeltä nii pystyy sitä kelaileen mielessä pelkästää hymyssä suin. Eve tosiaan oli meillä torstaista maanantaihin ja oli niiiiin huippua että! Kierreltiin Leightonissa, tehtiin pikavisiitti Milton Keynesiin, Lontoossa käytiin parina päivänä ja vietettiin ihanaa laatuaikaa. Ellie Goulding nähtiin sunnuntaina livenä Lontoon o2-areenalla ja tämän pienen tytön pää on vieläki pyörryksissä siitä keikasta. Ja parasta on, että ne kaikki tunteet mä kävin läpi mun rakkaan ystävän kanssa <3



Siinä sitte ku Even kans tallusteltiin pitkin Lontoon katuja monien muiden ihmisten keskellä auringon paistaessa nii mielen valtas suuri haikeus mutta samalla suuri kiitollisuus. Mun vuosi oikeesti loppuu kohta. Siis IHAN kohta. Työhakemuksiin on vastailtu, kouluun on haettu.. Buuhuu en haluu lähtä täältä :( Mutta onni on, että tänne voi aina tulla takas ja se, että mun host perhe on Suomessa 6 viikkoa ennen ku ne sitte lopulta sinne Amerikkaan lähtee nii voi niitäki vielä käydä moikkaamassa jos kova ikävä iskee.



Tää viikko tuntu melko pitkältä, maanantaina en juurikaa ollu kotona, kävin saattaan Even lentokentälle ku se vei mukanaan yhen mun matkalaukuista Suomeen (heh ei toki oo tota tavaraa täällä...) ja sitte tiistain ja keskiviikon molemmat lapset oli kotona ku ne oli vähä kipeinä. Eilen sit siivosin jo valmiiks ja tänää en oo tehny tasan mitään mutta silti oon ihan puhkipoikki väsyny. Huomenna ois taas tarkotus menna Mattille viettään viikonloppua as usual ja kattoo mitä ens viikko tuo tullessaan. Josko tänne blogiin sais kirjotettua muutaki ku turhaa höpinää :D Ja kattokaa nyt näitä kuin nää mun pienet täällä on kasvanu <3


Kivaa viikonloppua :) xox

2 kommenttia:

  1. voooi muru, kotonaki on ihan kivaa :3 ei vaan toki ikävä tulee varmasti, mut ainahan sitä voi ostaa lentolipun maailmalle ku rupiaa tarpeeksi tympimään! :)) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanoppa muuta, kyllä mä jo himpun verran kotiin kaipaan ;D

      Poista