26. huhtikuuta 2013

If you get lost, you can always be found


Hellurei ja hellät tunteet, viikko on kyllä vierähtäny melko äkkiä täällä kevään keskellä! Parina päivänä tosiaan on ollu iha auringonotto ilmat ja palanu rintakehä kiittää :D Tää eka viikko on ollu paljo uuden oppimista ja tää mun eka viikko oli myös sitte Saran viiminen. Saran äiti tulee tänään tänne ja sunnuntaina ne sitte lähtee Lontooseen ja maanantaina tää vuosi oikeestaan sitte lähtee kunnolla käyntiin :)

Tässäpä ois kuvat näistä minun pikkusista täällä


Lukas, 2kk <3
Matilda, 2v <3

 Tää on aika hyvää kuntolua pukkailla rattaita teillä, jotka on täynnä kuoppia ja monttuja. Ja kiva juttu on kans se että siinä Matildan tarhan vieressä on kuntosali/uimahalli johon me sitte vaihdettiin Saran jäsenyys mun nimiin että voi sitte sielläki käydä ku kuitenki joka päivä sinne tarhalle päin menee :) Keskiviikkosin meillä on kotipäivä jollon käydään muskarissa ja leikitään kotona. 


Halpaa Ben&Jerry'siä !
Ei täällä nyt nii hirveesti mitään oo silleen tapahtunu, parina iltana ollaan istuskeltu pubissa ja illat meillä Saran kans meneeki leffoja katellessa. Huomenna vois taas lähtä vähä shoppaileen ja jospa se yo-mekko sieltä Milton Keynesistä löytyis (tai oikeestaan, oon tainnu löytää sen jo ;)) Palaillaan







2 kommenttia:

  1. Minkälaista elämä on au-pairina siellä briteissä? Au-pairina oleminen Briteissä on mun yks unelmista, koska rakastan lapsia ja Britannia vaan niin paljon <3
    Paljon toi Ben ja Jerry's jäätelö muuten maksaa siellä päin? Suomessa tommonen iso jäätelöastia noin 7 €, ihan liian kallista! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainaki tää alku on menny ihan lupaavasti, en oo ku vasta viikon täällä ollu ja aina on ollu tuo toinen au pair apuna jos oon jotaki tarvinnu että ens viikolla jään sitte yksin mutta ei tää mitenkää rankkaa oo :) No toi jäätelö oli alennuksessa puoleen hintaan, joku 2,5 puntaa :)

      Poista