20. huhtikuuta 2013

My journey finally begins!

Terkut Helsingin lentokentältä, ekasta lennosta selvitty! Oli kyllä mahtava kokemus lentää semmosella FlyBe:n koneella josta löyty ne mun pelkäämät propellit. Ei siinä, lento meni hyvin kunnes alettiin laskeutuun Helsinkiin... Sitä oikeen ootti että millon se kone tippuu alas ku se heilu ja keinu aivan älyttömästi (liekkö vika ilmassa, koneessa vai lentäjässä :D)

kassialma liikenteessä!


Neljältä mulla sitte lähtee jatkolento Lontooseen. Siellä mua vastassa oottaa mun host-perheen isä ja sen kanssa sitte ajellaan tunnin matka sinne Leighton Buzzardiin. Huh, oon oottanu tätä päivää niiiiin kauan ja levollisin mielin oon sinne Lontooseen muuttamassa :) Täällä lentokentällä on niin sairaan hias nettiyhteys että hermot mennee :D Huomenissa uutta tekstiä tiedossa ja kuvamateriaalia uudesta perheestä ja kodista :)




  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti