21. kesäkuuta 2013

Hyvää jussia!!

Vietän juhannuksen jo toisen kerran Englannissa, viime kesänä olin täällä sen kielikurssin takia. Mun juhannus alkoki tosi railakkaasti viime yönä ku sain ruokamyrkytyksen :( Tän päivän oonki maannu vaan sängynpohjalla ja katellu leffoja.. Ei sitte yhtään kivaa! Onneks mulla ei kauheesti ollu suunnitelmia tälle viikonlopulle, tiiä sitte kauan nää mahakivut kestää.. JA onneks molemmat host vanhemmista oli tän päivän kotona nii ei ollu ongelmia lasten hoidon kanssa. Huhhuh, just minun tuuria :-(

äiti taas lähetti mulle salmiakki<3 ei vaa vielä pysty oikeen syömään..

ah tätä nostalgiaa, aristokatit! netflix on huippu!!


 Tällä viikolla Matildaki tuli kipeeksi, tiistaina hain sen tarhasta aikasemmin ku raukalla oli noussu kuume :( Tänään se sitte pääs tarhaan taas. Mummin kans vaiheltiin vähä osia, välillä mä olin Matildan kanssa ja välillä Lukaksen, helppoa ja mukavaa ku on joku täällä auttamassa :) 





 Onneks mulla ei ollu mitään isompia suunnitelmia viikonlopuksi ku todennäkösesti vielä huomisen hengaan vaan kotona. Sunnuntaina jos voin paremmin nii meen varmaan moikkaan kaveria Lontooseen :) Jospa tää olo nyt tästä vähä helpottus, leffojen katteluks tää ilta taas menee mutta ei se haittaa. Palataan taas xx
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti