5. kesäkuuta 2013

Suomi & lakkiaiset

Back in England! Mulla oli kyllä ihana 5 päivän visiitti Suomessa, lämpöä ja aurinkoa riitti plus oon virallisesti nyt ylioppinu! Paljo piti kaikkea yrittää keretä tehä viiden päivän aikana vaikka mieli ois tehny vaa maata auringossa!




Tosiaan lakkiaiset oli sitte lauantaina ja oli kyllä tosi ihana päivä vaikka illalla meinas vähä väsyttääkki. Lahjaks sain niitä asioita mitä oikeestaan toivoinki mutta pääasia mulle oli se että ees näki kaikkia sukulaisia ja kavereita :) 




rakkaimmat <3
Oli ihana käydä kesäsessä Oulussa ja nähä kaikkia ihania kavereita, nytpä mie oon taas täällä pilvisessä englannissa mutta en valita! Kyllä tuon sään pitäs täälläki muuttua iha lämpöseksi tässä parin päivän aikana (ainaki toivottavasti ku oon vapppalla vielä pari päivää!!) 



 Niinpä se vuosi nyt lähteeki käyntiin, pelkällä menolipulla tänne eilen illalla tultiin ja jospa sitä sitte jouluna taas kotia päin suuntais. Onneks kuitenki kaverit & porukat tullee käymään täällä elokuussa nii voin näitä mun kyliä vähä esitellä ;) Ajattelin tässä lähtä Lontooseen päin nii palaillaan taas :) !!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti