8. elokuuta 2013

Mehä eletään jo elokuuta!

Huhhuh, viime viikon perjantaina muutettiin sitte uuteen taloon host perheen kanssa. Tää on aivan ihana; paljo paljo isompi entä edellinen talo, 5min kävelymatkan päästä keskustasta (50metriä lähin pubi...) ! Pientä stressiä on ollu ilmassa mutta lauantaina meillä kaikilla alkaa kahen viikon loma, host perhe lähtee Tanskaan ja äiti ja isi tullee viikoksi minun luokse asumaan! :) kuvia tästä talosta paan myöhemmin!

Vaikka viime viikonloppu oliki melko kaoottinen sen muuton takia nii mulla oli silti aikaa nähä kavereita jotka suomesta tuli tänne. Pieniä vastoinkäymisiä meinas siinä matkan varrella olla junien kanssa mutta pääasia että pääsin viettään kauan odotettua laatuaikaa ihanien ihmiset seurassa :)

love you all!

 Tässä oon nyt kaks viikko potenu sitä jäätävää pääkipua ja toissa yönä se vaa paheni nii etten eilen oikeestaan pystyny oleen pystyssä. Unta ei tuu yöllä palloon vaikka kuin yrittää ja sitte nukkuinki melkeen koko eilisen päivän ja kävin lääkärissä, nyt ne sitte keksi että mulla on lapaluun alla joku lihas nii jumissa että se säteilee sitä kipua mun päähän. Ehkäpä se nyt tästä helpottaa, sain kipulääkkeitä ja niska/olkapää harjotuksia joitten pitäs auttaa. On vaa nii voimaton olo :(


Mutta mutta, lauantaina siis alkaa kahen viikon loma ja lauantaille mulla onki kivoja suunnitelmia ihanan seuran kera, sunnuntaina aivan liian aikasin hakkeen äitiä ja isiä lentokentältä, i'm way too excited!!! :)


 

4 kommenttia:

  1. voi minun pipisi :( koita pärjäillä! <3 <3 tästä tulikin mieleen, että minun täytyy alkaa laatimaan isille ja äitille ostoslistaa ;) haha.

    VastaaPoista
  2. Matkalaukut jo odottaa pakkausta <3

    VastaaPoista
  3. Vaikka tästä postauksesta nyt tovi jo onkin, niin kommentoin silti. :D Tuo sun päänsärkyily kuulostaa vähän liiankin tutulta.. Alkukesästä kärsin jokapäiväisistä voimakkaista päänsäryistä, jotka välillä äityivät kunnon migreeneiksi. Lääkäri määräsi troppeja ja kirjoitti lähetteen fyssarille. Fysioterapeutti jolla kävin oli ihan mielettömän hyvä ja hänen antamillaan kahdella jumppaohjeella olen sen jälkeen pystynyt pitämään päänsäryt miltei kokonaan poissa. Nyt tosin luultavasti menkoista johtuen on päätä muutaman päivän ajan särkenyt taas hieman enemmän. Mutta että jos sun oireet jatkuu, niin fyssari vaihtoehtoakin kannattaa miettiä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo määki sain tosiaan lääkkeitä sillon ja parit jumppaohjeet mutta iha liikunnalla sain itteltä ne pääkivut pois :)

      Poista