3. toukokuuta 2013

Antaa kuvien kertoa

Tjänare Englannin auringon alta! En voi mitenkään uskoa että on vasta toukokuu, täällä on niiiin lämmin jo nyt :) Eka viikko menny aivan superhyvin, ingen problem jnejne! Mutta hölinät jääköön tälläkertaa sikseen ja kuvia nyt ku niitä kerranki on ;)


 
7am näkymä kotikadulle mun ikkunasta
 

Iltahöölit !

Kesäfiilistelyä <3
 Koska täällä on ollu aivan upeet ilmat, myös illalla, nii oon käyny käveleen ja tutustuun vielä enemmän tähän ympäristöön ja ei voi muuta sanoa ku että this is my city now <3



 
toast & fruitsalad, näillä mennään

 Joo no eipä näitä kuvia nyt ollukkaa nii paljo ku luulin.. Mutta jonku verran ees :D Perjantai kulunu silleen niinku muutki illat, leffaa jos alkais kattoon ja huomenna saaki nukkua pitkään! Sunnuntaina meen Milton Keynesiin tapaan paria muuta au pairia ja itse asiassa meen sinne maanantainaki mutta eri porukassa :) Maanantaina mulla ei ookkaa töitä koska täällä vietetään May Dayta (bank holiday), sitä vietetään joka toukokuun eka maanantaina. Sen tarkempaa tietoa ei siitä päivästä oo :D



Hyvä Suomi, hyvää yötä ja palaillaan taas xx

Ps. En ikinä varmaan totu siihen että mua kutsutaan Annaksi täällä :DDD

2 kommenttia:

  1. Mitä kautta löysit perheen? Olen aikeissa mennä englantiin au pairiksi syksyllä ja olen nyt katellu paria sivua. Onko mitään vinkkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin tän mun perheen aupair-world.net sivulta. Mulla kävi sen verran hyvä tuuri etten hakenu ku tähän ja yhteen toiseen perheeseen ja tänne pääsin :) Ei kannata ainakaa turhaa hermoilla jos ei vastausta kuulu perheen puolelta, näilläki meni viikko jos toinen ennen ku vastasivat mun hakemukseen! Suosittelen ehottomasti tota aupairworldin sivua, toivottavasti löydät hyvän perheen :)

      Poista