6. toukokuuta 2013

Bank holiday ja muuta kivaa

Heippa! Mulla oliki tällä viikolla pidennetty viikonloppu (la-ma) ku tänään oli se yleinen vapaapäivä täällä. Lauantaina en oikeestaan tehny mittään, kuha vähä hengailin Leighton Buzzardin keskustassa aamupäivästä ja kävin kävelyllä ja semmosta normia. Sunnuntaina menin Lontooseen tapaamaan mun serkkua iltapäivällä, hyvän oppaan kans oli mukava kierrellä vähä syrjemmällä Oxford Streetin hälinästä :). JA mikä mahtavinta, Lontoosta löytyy semmonen kahvila ku Nordic Bakery, josta saa mm. ruisleipää ja KORVAPUUSTEJA. Vaikken oo ku pari viikkoa täällä vasta ollu nii ai että maistu korvapuusti hyvälle! :D


Tänään vietin taas päivän Milton Keynesissä ja tapasin viis muuta aupairia tästä Leighton Buzzard-Milton Keynes akselilta. Harmi vaa että osa niistä lähtee kotiin kohta/muuttaa toiseen paikkaan mutta ainaki pari tyyppiä tänne vielä jää mun lisäksi :) Nyt onki vähä lyhkäsempi työviikko eessä ja perjantaina on yhen aupairin läksiäisbileet! 
Tän viikonlopun ostokset

Perus brittikylä Leighton Buzzard / hieman teollistuneempi Milton Keynes

Jos joku sattuis tietään miten mm-pelit näkkyy netissä nii voi kiitos kertokaa mulle, ois välillä kiva kattoo muutaki ku leffoja/sarjoja Netflixistä (vaikkei siinä tosin mittään vikkaa oo ;D) Ei mulla mitään sen kummempaa kerrottavaa (taaskaan) oo, mutta parempi vähä ku ei mitään! Spotify-popitukset tähän päälle ja pian Skinsin kimppuun!

Pusuja Suomeen xoxo



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti