11. lokakuuta 2013

And I'm feeling good

Syksyiset terkut tuulisesta ja sateisesta englannista, täällä erittäin onnellinen likka kirjottaa tällä hetkellä :)  


Ensinnäki voin kertoo että viime lauantai oli mah-ta-va, Nathan kanssa laitettiin ittemme valmiiksi ja vietettiin etkot meillä, käytiin tossa tien päässä olevassa lähipubissa syömässä ja jatkot meijän lemppari pubissa. Tuo tyttö on kyllä semmonen timantti! Yli-ilonen siitä että oon saanu häneen tutustua :)


  
Toiseksi mie lähen huomenna aamulla katteleen vanhoja huudseja tuonne lounais-englantiin. Suuntana on siis Torquay, pieni viikonloppu loma siellä toissa kesän takasen host perheen seurassa ja paria kaveriaki tulee samalla reissulla nähtyä! Ennen kuutta herätys (joo lauantai aamuna mutta on se sen arvosta) ja suomitulijaiset kanssa 7:48 junalla matkaan :) Aivan tosi kiva lähtä käymään katteleen ja muisteleen vanhoja maisemia ja niitä kolmea viikkoa jotka siellä vietin. Niiiin mielissäään :)





Kolmanneksi äiti ja maria tullee tänne viikon päästä!!!!! Oon kyllä ihana lapsi ja sisko ku hirveet listat oon kertoillu siitä mitä mulle tänne pitää tuua. Tai siis no se listahan on lähinnä pelkästään salmiakkikarkkeja täynnä :) Ei mulla mitään karkkihammasta kolota ei! Viikonloppu vietetään Lontoossa ja sunnuntai-iltana tullaan meille tänne Leightoniin pariksi päiväksi. Kaikkea ihanaa ja kivaa tiedossa <3 TYKKÄÄN.

 Neljänneksi rakas ihana Eve sai tännää hulluilta päiviltä ostettua lentoliput Lontooseen ja maaliskuussa mennään kattoon Ellie Gouldingin keikkaa Lontoon o2-areenalle!!! Apua niin mielissään siitäki ettei mittään järkeä! Yhen yön pimeinä tunteina saatu hullu idea saatiin toteutettua ja unohtumatontahan siitä satavarmasti tulee! :):)





 Viidenneksi halusin vaa toivottaa iiihhania päiviä kaikille, mulla on niiiin hyvä mieli ettette uskokkaa ja haluan että teillä kaikilla ois sama fiilis ku mulla nyt :)! Syysflunssa näyttäs kovasti pukkaavan päälle mutta enpä anna sen hiastaa, surut ja murheet ei paljoa paina mielessä ku ihania skype hetkiä saanu viettää laatuystävien kanssa. Suunpielet korvissa kaikesta huolimatta, everything's just how it should be :) 


ISOT HALIT JA PUSUT xx




4 kommenttia:

  1. Olet Rakas >3 t mama isi ja puupu ;)

    VastaaPoista
  2. vko vielä <3
    mennää pe johonki rauhallisee pubii jossa toimii wifi ja katotaan ko illan jukka pojan päivän laulut ja fiilistellää porukalla, sinä, minä ja äiti <3 huippua !

    VastaaPoista
  3. Moikka! Ihana nähä että joku on yhtä onnellinen kun mää itte tääl kolmen tunnin päässä Lontoosta. Mä oon ite aupparina Manchesterissa ja fiilis on ihan huikee! Jos haluut niin käy kurkkaa beeskneesbritain.blogspot.com . Keep on going ja pidä au pairin lippu korkeella siellä koska tämmöstä se pitää just ollakin :)

    VastaaPoista