14. lokakuuta 2013

Torquay

Aivan ihana viikonloppu takana niin kauniissa Torquayssa! Heräsin siis lauantaina aamuna jo ennen kuutta, laitoin itteni valmiiksi ja host-äiti nakkas mut juna-asemalle ennen kaheksaa. Milton Keynesissä ja Birminghamissa vaihoin junat ja yhen jälkeen olinki jo Torquayn juna-asemalla ja siellä mun entinen host-äiti oli mua vastassa. Oli niin ihana nähä häntä taas ja molemmilla pienet onnen kyyneleet tirahti! Lauantai päivän vietin mun entisen host-perheen kanssa, muisteltiin vanhoja ja käytiin dinnerillä satamassa :)

Perhe sitte lähti sunnuntaina aamulla aikasin Bristoliin ku heijän nuorimmalla tytöllä oli koripallo peli siellä nii mie menin sitte kylille pyöriin päiväksi. Onneksi mulla asuu kaveri Torquayssa ja vietinki sitte sunnuntain hänen kanssa. Tuntu niin epätodelliselta olla takasi vanhoissa maisemissa ja nähä kaikki ne samat tutut paikat uudestaan. Se mun kaveri on asunu Torquayssa kai melkeen koko elämänsä nii hän sitte näytti mulle kaikki kivat paikat, en pääse yli sitä kuin kaunista siellä on! Vaikka oliki vähä kurja ilma nii ei se silti haitannu ku sai olla hyvässä seurassa :)





Päivä vierähtiki sitte nopeeta ja mulla lähti 5 juna Torquaysta ja tää mun kaveri saatto mut asemalle ja ootti mun kanssa että pääsen oikeeseen junaan. Junaaki tarvi vaihtaa vaa kerran Newton Abbotissa ja sittepä matka Lontooseen oli suora. 10 mulla sitte lähti juna Eustonin asemalta Lontoosta Leighton Buzzardiin ja kotona olin 11 jälkeen. Voi ku ois voinu hetken pidempään olla tuolla Torquayssa, on se vaan niiiin ihana kaupunki! <3


2 kommenttia:

  1. ihanaa lukea ja kuulla kuin kiva vklp sulla on ollu :) tulevasta tulee kans huippu <3 huomenna mennään maman kanssa shoppaa sulle kaikkia mitä oot toivonut. makuunissa käyn vasta torstaina ;)

    xx

    VastaaPoista
  2. Oli kyllä niin parasta, en muistanukkaa miten ihana mesta tuo on ja ois ollu kiva jäädä pidemmäksi aikaa! Niin ihana nähä se perhe ja harryki!

    Enhä mie malta oottaa, tulkaa jo tulkaa jo!!! Skypen äärelle tänään <3?

    VastaaPoista