25. marraskuuta 2013

Happy birthday to me

Hellurei ja hellät tunteet, kuinka ollakkaan oon synttäripäivänä kipee :D Eihän tää oo ku kymmenes vuosi putkeen! Viime viikolla ei tapahtunu oikeestaan mitään normaalista poikkeavaa paitsi että mulla oli vapaa päivä keskiviikkona ja kävin tonttuilemassa Lontoossa :)

 Viikonlopun olin ihanassa seurassa viettäen "vähä niinku" synttäreitä. Muutamat drinkit naamaan mutta baariin asti ei menty, hengailu ja hyvä seura oli kaikki mitä tarvin :) Lauantain vietin Lontoossa Nathan kanssa pyörien, käytiin Oxford Streetillä, Southbankin joulumarkkinoilla ja kuha hengailtiin ympäriinsä. Victoria's Secretiltä ostin ittelle äitin antamilla synttärirahoilla ihanan pyjaman!! Kaheksan pintaan nähtiin sitte Matt Piccadillyllä ja saatettiin Natha kotiin menevään junaan. Matt halus viiä mut synttäri-illalliselle nii mentiin TGIF-ravintolaan Leicester Squarelle syömään. Mentiin sitte Mattin luokse hengaileen loppuillaksi ja kattoon joululeffoja :)





                                                     IHANA JOULUNEN LONTOO


 Sunnuntaiki meni sitte leffoja ja rugbya katellessa Mattin luona, ansaittu höölipäivä ;) Tännään aamulla mua ootti alhaalla synttärilaulu, kakku ja kortti pienellä yllätyksellä ja ollaan oltu Lukaksen kanssa kotona koko päivä. Natha kävi piipahtaan ja piristään päivää tuomalla mulle kakkupalan ja cupcakeja. Onpahan nyt makiaa syömistä vähäksi ajaksi ;D Loppu iltapäivä ja ilta onki menny sitte skypen äärellä ja nyt itseasiassa palelee mutta posket punottaa siihen malliin että lääkkeen vaikutus alkaa lakkaan nii haenpa palan kakkua, teetä ja lääkettä & kääriydyn vällyjen väliin kattoon jotain kivaa sarjaa. Kivaa viikkoa kaikille :)!

6 kommenttia:

  1. miksei sulla susta ja matista parisuhdekuvaa? :D heheh ku oon hauska.

    ihana joulu lontoo <3

    VastaaPoista
  2. etkä ollu viime vuonna kipee, mää olin kipee ku sulla oli 18v paardit ! mää makoilin kuumeessa sun sängyllä ja silti vängällä baariin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinha mie pari päivää ennen ku töihinki piti soitaa etten pääse tulleen :D

      Poista
  3. Pikaista paranemista :) Ensi sunnuntain saatkin viettää anrin tädin, saara serkun ja mummin seurassa <3

    VastaaPoista