1. syyskuuta 2013

You are stronger than you think

Hellouta aurinkoisesta englannista! Tää on jo ihan hulluutta että kolme kuukautta ollu tämmöset ihanat ilmat mutta en valita, mielummin näin ku sadetta :) Viime viikkolla sitte palattiin normaaliin rytmiin. Mulla tuli aivan järkyttävä koti-ikävä sillä mun toisella lomaviikolla ja melkeen olin jo valmis lähteen kotiin. Ei siis ollu oikeen hyvä idea jäähä yksin viikoksi, aivan liian paljon aikaa miettiä kaikenlaista! Kuten oon jo monta kertaa ittelleni todennu että jos oisin nyt lähteny nii oisin todennäkösesti katunu sitä loppuikäni. Ainaha tommosia ikävänpuuskia tullee ja host-äitiki sano että niitä tullee vielä lissää mutta nehä ne ihmistä kasvattaa :)



                                        Awesome Quotes'in Fotoğrafları | via Facebook

Mä tosiaan onnistuin hajottaan mun iphonen nii kävin sitte ostaan ihan vanhanajan kameran että jotaki kuvia ees saa otettua sillä aikaa ku oottelen sitä puhelinta takas. Mun serkku lähti suomeen tossa alkuviikosta nii vein sen mun puhelimen sille ettei tartte postittaa sitä ku kuitenki se ois royal mailin mukaan ollu pommi tms ja sitte en ikinä sais sitä takas :D Kävin tossa aamulla semmosen tunnin lenkin ja testasin sitä kameraa, kyllä näissä maisemissa kelpaa lenkkeillä (vaikka ne hullut lehmät käveleeki keskellä tietä ja sydän kurkussa saa pelätä millon ne hyökkää päälle)!!








 Eilen näin mun kaveria Milton Keynesissä ja sain kuulla että kaikki mun kolme tsekki-kaveria on lähteny/lähtee kotiin :D Tietty tilalle tulee uudet aupairit mutta funny coincidence että ne kaikki lähtee yhtä aikaa. Nooh pääsepä tutustuu taas uusiin ihmisiin! Tälle päivälle ei sen suurempia suunnitelmia oo, kuha vaa hengaan ja illasta kai mennään kaverin kans johonki pikku kylään pubiin kuunteleen live musiikkia :) Voisinki ehkä tässä alkaa vähä laittaa itteeni ja kävästä tossa kylillä kattoon mitä siellä näkkyy, palaillaan <3


PS. nyt on syyskuu???!?!? hyvää hääpäivää äiti ja isi <3

7 kommenttia:

  1. Kiitos rakas <3 t. äiti ja isi

    VastaaPoista
  2. hyvä vissii tuo sun uus kamera?
    mama ja isukki sai riisikasteen tänään ;) heheheh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on tuo ihan hyvä joo!
      ja nii mie kuulin :D oisin nii halunnu nähä!!

      Poista
    2. PAKKO KYSYÄ: mikä on riisikaste? :o :D

      Poista
    3. serkut ja täti oli nakellu äitin ja isin auton päälle riisiä niinku häissä tehhään :DD

      Poista
  3. Höh, ikäväpuuskat ei oo kivoja, mut onneks oot meiän vahva ja reipas tyttö, tiietään että meet vaikka läpi harmaan kiven :3 iksu <3

    VastaaPoista